Feedback & Klachtenprocedure
Ik vind het altijd leuk om te horen hoe jij de afspraak hebt ervaren en om te kijken of er iets beter kan! Dus heb je feedback of tips voor me? Laat het me weten!
Ik doe mijn best om kwalitatief duikmedisch advies te geven en daarbuiten goede service te bieden en goed en tijdig te communiceren. Ik vind het natuurlijk ook erg vervelend als je een onprettige ervaring hebt gehad. Ik neem eventuele klachten en feedback zeer serieus en ga er graag met je over in gesprek.
Indien je een klacht hebt, gebruik dan onderstaand formulier om je klacht te beschrijven. Heb je zelf al nagedacht over een eventuele oplossing? Geef dit dan ook aan. Ik neem zo snel mogelijk contact met je op om samen naar een oplossing te kijken.
Je hebt altijd het recht om direct met een externe partij te praten over je klacht. Domstad Duikkeuringen is hiervoor aangesloten bij Klachtenportaal Zorg.
Domstad Duikkeuringen is aangesloten bij Geschillencommissie Klachtenportaal Zorg.
Wilt of kan je de klacht niet bespreekbaar maken met mij, of wens je onafhankelijke ondersteuning hierbij, dan kan je contact opnemen met Klachtenportaal Zorg.
Klachtenportaal Zorg is een externe organisatie waarbij Domstad Duikkeuringen is aangesloten om onvrede en klachten over onze zorg te helpen oplossen.
Heb je jouw klacht klacht of onvrede opgestuurd, dan beoordeelt Klachtenportaal Zorg of deze voldoet aan de voorwaarden om deze in behandeling te nemen en welke procedure erbij past.
Als er informatie ontbreekt of onduidelijk is, nemen zij contact met je op om het volledig te maken en ervoor te zorgen dat de klachtenprocedure goed opgestart wordt.
Wil je advies over hoe je om kunt gaan met een situatie waar je ontevreden over bent? Ook dan kan je contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. Je start dan nog geen procedure op.
Geef jouw klacht door met het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg. Je kunt ook een e-mail sturen aan info@klachtenportaalzorg.nl.
Weet je niet welke klachtenprocedure voor jou geldt? Ook daar kan Klachtenportaal Zorg je mee helpen.
Het doel blijft het oplossen van onvrede en klachten.